SNELLE LEVERTIJDEN
SCHERPE PRIJZEN
TURNPAKJES VOOR VERENIGINGEN EN PARTICULIEREN

Voor verenigingen;
Leuk nieuws! Wij krijgen binnenkort een nieuw, moderner logo dat goed past bij de positieve ontwikkelingen binnen TT-gymnastics!
Er verandert niets aan de snelle service die u van ons gewend bent.
Wilt u nog turnpakjes kopen met ons huidige logo erop; bestel dan nu nog uit voorraad!

Nieuwe collectie = Nieuw logo

Huige collectie = huidige logo zolang de voorraad strekt.

Veelgestelde vragen voor Consumenten
FAQ - Consumenten
Bestellen
Hoe kan ik turnpakjes bestellen?

Bij TT-Gymnastics is bestellen heel gemakkelijk;

  • Vul bij het gewenste artikel, het benodigde aantal in en plaats deze in de winkelwagen.
  • Log in op uw account of maak een account aan.
  • Kies voor verzending of afhalen op locatie.
  • Betaal eenvoudig met bijvoorbeeld iDeal, PayPal of een Creditcard.
  • Na de betaling ontvangt u een bestelbevestiging per e-mail.
  • De factuur (met een bijgesloten retourformulier) ontvangt u ook per e-mail.
  • De track&trace code ontvangt u de eerstvolgende werkdag van DHL, check ook de spamfolder!
Hoe maak ik een account aan?

Als u een account aanmaakt, heeft u altijd inzage in uw bestelgeschiedenis en kunt u uw facturen nazien.

  1. Kies voor 'Nieuwe klant'.
  2. Vul uw gegevens volledig in.
  3. Het e-mail adres wat u invult bij het account, wordt gebruikt om de factuur naar toe te sturen. Controleer deze dus goed dat u geen typefout maakt.
  4. Klik op de knop ‘registreer’.
  5. U ontvangt een e-mail waarmee u een wachtwoord kunt aanmaken.
  6. Zodra u een wachtwoord heeft aangemaakt, kunt u bestellen op de website.
Een artikel is 'uitverkocht', wanneer komt het weer op voorraad?

Op de website kunt u zich bij het artikel aanmelden zodat u een e-mail ontvangt zodra er weer voorraad komt.

Gemiddeld verwachten wij nieuwe voorraad tussen de 4 á 12 weken.

De levertijd is afhankelijk of alle materialen op voorraad zijn.
Zonder materialen kunnen wij natuurlijk geen turnpakjes maken.
Aan het einde van elke(!) maand krijgen wij voorraad binnen, zit het artikel er deze maand niet bij dan hopen we de maand daarop

Als u uw e-mail adres invult op de website, krijgt u echt vanzelf een bericht wanneer het weer op voorraad is! Alvast bedankt voor uw begrip om dat bericht geduldig af te wachten.

Ik wil graag meer stuks bestellen dan via de website mogelijk is. Kan dat?

Dat kan!

Op de website kunt u bij het artikel dat uitverkocht is, uw e-mail adres invullen. Zodra de voorraad weer beschikbaar is, ontvangt u automatisch een e-mail.

Als u meerdere maten nodig heeft, neem nog contact met ons op zodat wij de voorraad voor u kunnen aanvullen.
U mag een e-mail sturen naar info@tt-gymnastics.nl
Vermeld in de e-mail;

  • welk artikelnummer u wilt ontvangen.
  • welke maat/maten u wilt ontvangen.
  • hoeveel stuks.
Wij zullen uw e-mail zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Nieuwe voorraad is tussen de 4 á 8 weken weer beschikbaar.
Wilt u besparen op verzendkosten, dan versturen wij uw bestelling in een keer. Zie daarvoor ook; "Wanneer wordt onze bestelling uitgeleverd"
Wat zijn de verzendkosten?

Wij noemen het liever een verzendbijdrage omdat de werkelijke kosten die wij doorberekend krijgen van DHL, hoger zijn dan de kosten die wij vragen aan de klant.

De verzendbijdrage voor een pakket binnen Nederland is; €5,50

De verzendbijdrage voor een pakket binnen België is; €7,50

  • Uw bestelling wordt de eerstvolgende werkdag verzonden;
    • Maandag bestellen = dinsdag verzenden etc.
    • Een bestelling die op vrijdag na 12.00uur gedaan is, wordt op maandag verzonden.
    • Een bestelling die in het weekend gedaan is, wordt op maandag verzonden.
Voor de tarieven van pakketpost verwijzen u graag door naar de website van DHL.
Kan ik mijn bestelling gratis ophalen?

Ja, dit is zeker mogelijk!
Als u in het winkelmandje kiest voor ‘afhalen in Utrecht’, worden er geen verzendkosten berekend.

Het afhalen van uw bestelling kan van maandag t/m donderdag tussen 12.00- 16.00uur (uitgezonderd op feestdagen en vakanties). U hoeft géén afspraak te maken om iets af te halen.
Als de bestelling niet is opgehaald binnen 4 weken, zullen wij artikelen terug op voorraad leggen. Zodra wij een IBAN nummer hebben ontvangen van u, kunnen wij het aankoopbedrag terug storten.

Het afhaaladres staat duidelijk vermeld bij de optie 'afhalen'. Indien er (per ongeluk) voor 'afhalen' wordt gekozen en wij later alsnog verzendkosten moeten toevoegen, brengen wij €6,- administratie-/portokosten in rekening.



Kan ik artikelen kopen in de showroom?

Jazeker. Uiteraard kunt iets kopen in onze showroom.

Wij zijn een webshop. Dat houdt in, dat wij voornamelijk via de website verkopen. We bieden in de showroom de mogelijkheid om bijvoorbeeld een turnpakje te komen passen of om te ruilen. Bekijk dus gerust de collectie alvast online.

Als u in onze showroom iets wil kopen, dan kunt u via de website de artikelen bestellen en betalen. Vervolgens kiest u in het afrekenproces voor 'Afhalen op locatie'.
Wij zien dan direct of de betaling gelukt is zodat u de artikelen daarna kunt meenemen. Een contante betaling mag ook.

Wil je een verenigingspakje passen? Noteer dan vooraf het artikelnummer van het turnpakje dat je zoekt. Zo weten wij meteen om welk model het gaat en kunnen we je sneller helpen. We leveren turnkleding aan verenigingen en particulieren in heel Europa. Omdat dat er inmiddels zó veel zijn, kunnen we niet meer elk verenigingspakje herkennen als jij alleen een omschrijving geeft. Maar met het artikelnummer erbij vinden we het natuurlijk direct voor je terug.

Kan ik kopen op rekening?
Nee, op rekening kopen kan niet.
We bieden diverse betaalmethoden aan.
Alle betalingen worden automatisch verwerkt door de betaalprovider CM.com.
Wordt mijn bestelling in één keer uitgeleverd?

Meerdere zendingen = meerdere verzendkosten.

U heeft 2 opties;

Optie 1. Als u iets bestelt via de website, dan versturen wij uw order uiterlijk de volgende werkdag.
Is een artikel uitverkocht, dan kunt u zich op de website aanmelden voor de voorraadnotificatie. Zie ook deze informatie. Zodra het artikel dan weer op voorraad is, kunt u het alsnog via de website bestellen.

In dit geval ontvangt u meerdere zendingen, voor elke zending betaalt u verzendkosten.


Optie 2. Als u per e-mail een order aan ons doorgeeft, dan starten we de productie speciaal voor u op in ons atelier.
Wij versturen uw order dan als deze compleet bij ons binnengekomen is. Dus in één geheel.

In dit geval ontvangt u één zending, u betaalt dus één keer verzendkosten.

Wilt u al ontvangen wat nú op voorraad is en wachten op de ontbrekende voorraad, dan ontvangt u dus meerdere zendingen. Zie optie 1.

Collectie/ Maten
Welke maten zijn er?

Wij verkopen de volgende maten;

Kindermaten; 128, 140, 152 en maat 164
Volwassenmaten; S, M en L

De maten die beschikbaar zijn, worden op de website getoond bij het artikel.

Heel soms is maat 116, XL of maat XXL beschikbaar. Dit zijn echter geen maten die we standaard op voorraad hebben, omdat deze bijna nooit worden verkocht. Niet elk ontwerp is geschikt om in deze maten te maken

Zie ook onze maattabel hier.

Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?

Het is voor ons lastig om online advies te geven over de juiste maat. We zien de persoon immers niet.
Iedere lichaamsbouw is anders; lange romp, korte romp, bolle buik, platte buik, spierballen- of juist niet. Dat is allemaal van invloed of turnkleding goed past.

Turnpakjes zijn ook nog eens gemaakt van verschillende stoffen met elk zijn eigen rekeigenschap. Een turnpak dat gemaakt is van wetlookstof, is minder rekbaar dan een turnpak dat gemaakt is van veloursstof en kan daardoor anders voelen qua pasvorm.

En dan hebben we ook te maken dat de ene persoon wil dat turnkleding aangesloten zit en de andere persoon wil dat de turnkleding op de groei wordt gekocht.

Als u twijfelt, kunt u op woensdag langskomen in onze showroom om door te passen.
Wat u ook kunt doen;

  • het kan handig zijn om tijdens de turnles eens aan andere ouders te vragen welke maat hun kind draagt van TT-Gymnastics. Zo kunt u inschatten welke maat u nodig heeft
  • Of bestel twee maten om thuis te vergelijken. De maat die niet past kan retour gestuurd worden. Kijk nog even bij “Ruilen/Retourneren” voor de voorwaarden.

Wilt u onze maattabel zien? Klik dan hier.

Wat is jullie maattabel?

Onze maattabel is een handige richtlijn, maar elk kind is uniek. De maten zijn gebaseerd op gemiddelden van veel kinderen, dus het kan zijn dat de perfecte maat voor uw kind net even anders is. De tabel is samengesteld op basis van veel metingen bij verschillende personen en geeft daarmee een gemiddeld beeld, maar hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

  1. Meet de omtrek van de borstkas om de eerste meetwaarde te verkrijgen (kolom 1).
  2. Meet de afstand tussen het kuiltje onder het strottenhoofd en het kruis, om de tweede meetwaarde te verkrijgen (kolom 2).
  3. Turnkleding hoort aansluitend te zitten, koop het dus niet op de groei.
    Twijfel over de maat?
    • Bij twijfel kan het handig zijn om tijdens de turnles eens aan andere ouders te vragen welke maat hun kind draagt van TT-Gymnastics.
    • Of bestel twee maten om thuis te vergelijken. De maat die niet past kun je retour sturen. Kijk hiervoor even bij “Ruilen/Retourneren” voor de voorwaarden.
Een vraag als:"Mijn kind is 1.56 m, welke maat moet ik kopen" kunnen wij helaas niet beantwoorden. Elk kind heeft een andere lichaamsbouw, en de totale lengte zegt niets over de romplengte – en juist die is belangrijk bij het passen van een turnpakje. Om dit duidelijk te maken hebben we een filmpje toegevoegd, waarin u het verschil ziet tussen lichaamslengte en romplengte. Zie ook dit filmpje

Maattabel
Pasvorm
1 2 Maat
53 - 59 CM 38 - 42 CM 116
57 - 62 CM 42 - 46 CM 128
61 - 65 CM 46 - 50 CM 140
64 - 68 CM 50 - 54 CM 152
68 - 73 CM 54 - 58 CM 164
72 - 78 CM 58 - 62 CM S
78 - 84 CM 62 - 66 CM M
82 - 88 CM 64 - 70 CM L
Welk turnbroekje hoort bij het turnpakje?
Op de website tonen we bij de turnpakjes ook gerelateerde items, deze items zijn altijd bijpassend.
In de regel geldt;

Een turnpakje dat begint met letter K, heeft een turnbroekje met de letter K.
Een turnpakje dat begint met letter O, heeft een turnbroekje met de letter O.
Een turnpakje dat begint met letter S, heeft een turnbroekje met de letter S.
Maar let op, een uitzondering hierop is;
Een turnpakje dat begint met letter V, heeft een turnbroekje met letter P.

Vanaf 2023 bieden wij ook turnpakjes aan met de letter N. Voor deze turnpakjes zijn geen leggings in exact dezelfde stof beschikbaar. Wij hebben voor een ruim assortiment met andere leggings waar u een keuze uit kunt maken. Net wat u zelf mooi vindt.
Leveren/ Verzenden
Wat is de levertijd van mijn pakket?

DHL bezorgd het pakket in principe binnen twee dagen. Door drukte kan het gebeuren dat je pakket langer onderweg is dan gepland.

Iedere werkdag verzenden wij bestellingen, in het weekend dus niet;

    • Maandag bestellen = dinsdag versturen etc.
    • Een bestelling die op vrijdag na 12.00uur gedaan is, wordt op maandag verzonden.
    • Een bestelling die in het weekend gedaan is, wordt op maandag verzonden.

Bij uw track&tracecode en in uw DHL-app vind u de laatste informatie over het pakket. Zie ook de website van DHL.

TT-gymnastics heeft geen invloed op de levertijd van DHL. Is uw pakket wel al verstuurd maar heeft u deze nog niet ontvangen? Klik dan hier.

Mijn pakket is nog niet bezorgd, wat nu?

Voordat u contact met ons opneemt om te vragen waar het pakketje blijft, lees alstublieft onderstaande informatie door;

  • Per e-mail heeft u de track&trace ontvangen, controleer ook uw spam folder.
  • Als u van TT-Gymnastics de factuur heeft ontvangen, dan is uw pakket opgehaald door DHL. Het is dus mogelijk dat de track&trace nog niet weergeeft dat het pakket is meegenomen.
  • Zodra uw pakket bij ons is afgehaald, hebben wij géén invloed op de verwerkingssnelheid bij DHL.
  • De track&trace wordt actief (bijgewerkt) zodra de postbode het pakket heeft gescand in het sorteercentrum. De link kan dus later actief worden dan dat u gewend bent!
  • TT-Gymnastics kan er niet voor zorgen dat de vervoersbedrijven sneller gaan werken. Ook wij moeten de track&trace blijven volgen.
  • Blijf daarom dagelijks de track&trace volgen voor de actuele status.
Mocht u - 5 dagen na het versturen van uw pakket - de bestelling nog niet ontvangen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen.
Vermeld in de e-mail;
  • De naam waarop de bestelling is gedaan.
  • Voeg uw bestelbevestiging óf factuur bij (te vinden in uw e-mail).
Zonder deze gegevens kunnen wij geen onderzoek opstarten bij DHL.

Wilt u weten wanneer uw pakket verzonden wordt, klik dan hier.

Door welke vervoerder wordt mijn pakket geleverd?

Uw bestelling wordt geleverd door DHL.
DHL stuurt een e-mail met de Track&Tracecode (check ook uw SPAM folder).
Tijdens feestdagen, vakanties en actieperiodes kan het door drukte bij DHL langer duren voordat de bestelling wordt afgeleverd! Blijf de track&trace daarom volgen, klik hier voor extra informatie.

Wanneer word onze bestelling uitgeleverd?

Meerdere zendingen = meerdere verzendkosten.

U heeft 2 opties;

Optie 1. Als u iets bestelt via de website, dan versturen wij uw order uiterlijk de volgende werkdag.
Is een artikel uitverkocht, dan kunt u zich op de website aanmelden voor de voorraadnotificatie. Zie ook deze informatie. Zodra het artikel dan weer op voorraad is, kunt u het alsnog via de website bestellen.

In dit geval ontvangt u meerdere zendingen, voor elke zending betaalt u verzendkosten.


Optie 2. Als u per e-mail een order aan ons doorgeeft, dan starten we de productie speciaal voor u op in ons atelier.
Wij versturen uw order dan als deze compleet bij ons binnengekomen is. Dus in één geheel.

In dit geval ontvangt u één zending, u betaalt dus één keer verzendkosten.

Wilt u al ontvangen wat nú op voorraad is en wachten op de ontbrekende voorraad, dan ontvangt u dus meerdere zendingen. Zie optie 1.


Ik heb een verkeerd adres/e-mailadres ingevuld, wat nu?

Zodra u een bestelling heeft gedaan op onze website, ontvangt u altijd een orderbevestiging per e-mail.
Controleer ook uw Spambox!

Controleer uw adresgegevens goed, wij zijn niet verantwoordelijk voor de gegevens die u invult. Dus ook niet als het pakket naar een verkeerd adres gaat.
Mocht er iets gewijzigd moeten worden, dan kunt u weer inloggen op uw account en de gegevens aanpassen.
Lukt het niet, aarzel niet om dan contact met ons op te nemen. We horen graag wat er niet lukt zodat we kunnen meekijken in het systeem.

  • Is uw pakket al verstuurd en blijkt het adres niet juist te zijn, dan wordt het pakket hopelijk door DHL weer naar ons teruggestuurd.
Na ontvangst van het pakket nemen wij contact met u op.
In dit geval moeten wij een nieuw verzendlabel (met een correct adres) aanvragen bij DHL. Er wordt daarom €6,- aan porto-/ administratiekosten in rekening gebracht.
De kosten voor het terugsturen van het foutieve pakket nemen wij voor onze rekening, zo delen we de kosten.
Het nieuwe pakketje gaat weer met de post mee zodra de betaling door ons is ontvangen. Controleer uw gegevens dus altijd goed!

  • Wanneer u het pakket weigert-, het pakket niet kan worden afgeleverd- of na 7 dagen niet is afgehaald bij een DHLservicepunt, dan wordt het pakket naar ons teruggestuurd.
Als u vervolgens wilt dat wij de bestelling annuleren, dan crediteren wij de artikelen minus de verzendkosten.
Dit om de kosten van het retour gestuurde pakket te kunnen dekken.
Waarom moet ik verzendkosten betalen?

DHL brengt ons kosten in rekening, voor het afleveren van uw pakket.
Die kosten moeten betaald worden.

Veel bedrijven kunnen 'gratis verzenden' aanbieden doordat zij de verkoopprijs van de artikelen omhoog brengen. Zo betaalt u evengoed verzendkosten zonder dat u het door heeft.

Wij kiezen er juist voor om de verkoopprijs van onze artikelen zo laag als mogelijk te houden.
Wel zo eerlijk toch?

Wilt u besparen op de verzendkosten? Bestel dan eens met meerdere mensen van de vereniging tegelijk, of kom het artikel afhalen bij ons in Utrecht.
Zie ook de vraag 'wordt mijn pakket in een keer uitgeleverd'.



Ruilen / Retourneren
Hoe kan ik iets ruilen?

Ruilen

Het terugsturen van een artikel dat u wilt ruilen is voor eigen rekening.
De verzendkosten voor het opsturen van het nieuwe artikel nemen wij, TT-Gymnastics, voor onze rekening.
U heeft 14 dagen de tijd om een artikel te ruilen.
Totdat wij uw retourpakket hebben ontvangen en verwerkt, blijft het artikel uw eigendom. Wij vragen u daarom om zorgvuldig met de producten om te gaan.
  • Ruilen is alleen mogelijk indien het artikel schoon en ongedragen* is.
  • Pas het artikel met een onderbroek aan
  • Laat de kaartjes aan het artikel zitten.
  • Vul het retourformulier duidelijk leesbaar in, inclusief uw bankrekening nummer voor het geval u geld terug ontvangt.
    Het retourformulier kunt u vinden bij uw factuur, die u per e-mail heeft ontvangen.
  • Stuur het ingevulde retourformulier samen met het artikel naar ons toe.
  • U kunt de originele verzendverpakking gebruiken. De voorgedrukte adressticker mag u over uw eigen adressticker heen plakken.
    Als u de adressticker niet meer heeft, schrijf dan het volgende adres duidelijk op de verzendverpakking:
TT-Gymnastics
Ambachtsweg 14
3542 DG Utrecht
Wanneer kan ik het nieuwe artikel verwachten?
Het artikel blijft uw eigendom totdat wij uw retourpakket hebben ontvangen.
Wij raden daarom aan het pakket met track & trace te verzenden, zodat u zelf kunt volgen wanneer het bij ons is afgeleverd.

Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, controleren wij of het artikel in nette staat verkeert* en geruild kan worden.
Na verwerking van uw ruiling, ontvangt u van ons een nieuwe factuur.

Indien er een bedrag moet worden bijbetaald, verzenden wij de bestelling nadat de betaling is ontvangen. Controleer daarom altijd zorgvuldig de PDF in uw factuur.
Hoeft er niets bijbetaald te worden, dan versturen wij het pakket diezelfde werkdag nog.

De nieuwe track & trace ontvangt u per e-mail van DHL (let op: controleer ook uw spamfolder).
Hoe kan ik iets retour sturen?

Retourneren

Het terugsturen van een artikel dat u wilt retourneren is voor eigen rekening.
Binnen 14 dagen mag u een artikel- of de gehele bestelling retourneren.
Totdat wij uw retourpakket hebben ontvangen en verwerkt, blijft het artikel uw eigendom. Wij vragen u daarom om zorgvuldig met de producten om te gaan.

  • Retourneren is alleen mogelijk indien het artikel schoon en ongedragen* is.
  • Pas het artikel met een onderbroek aan
  • Laat de kaartjes aan het artikel zitten.
  • Vul het retourformulier duidelijk leesbaar in, inclusief uw bankrekening nummer.
  • Het retourformulier kunt u vinden bij uw factuur, die u per e-mail heeft ontvangen.
  • Stuur het ingevulde retourformulier samen met het artikel naar ons toe.
  • U kunt de originele verzendverpakking gebruiken. De voorgedrukte adressticker mag u over uw eigen adressticker heen plakken.
Als u de adressticker niet meer heeft, schrijf dan het volgende adres duidelijk op de verzendverpakking:

TT-Gymnastics
Ambachtsweg 14
3542 DG Utrecht
  • Als u de volledige bestelling retourneert, krijgt u het volledige aankoopbedrag terug inclusief verzendkosten (nogmaals; Het terugsturen van het artikel dat u wilt retourneren is voor eigen rekening).
  • Als u een gedeelte van de bestelling retourneert, krijgt u het aankoopbedrag van desbetreffend artikel/ artikelen terug, exclusief verzendkosten.
Wanneer kan ik de terugbetaling van een retour verwachten?
Het artikel blijft uw eigendom totdat wij uw retourpakket hebben ontvangen.
Wij raden daarom aan het pakket met track & trace te verzenden, zodat u zelf kunt volgen wanneer het bij ons is afgeleverd.

Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, controleren wij of het artikel in nette staat verkeert.*
Na verwerking van uw retour ontvangt u van ons een (credit)factuur.

Heeft u uw IBAN-nummer duidelijk en leesbaar op het retourformulier ingevuld? Dan storten wij het bedrag binnen 2 werkdagen terug.

Is het retourformulier niet goed leesbaar ingevuld, dan moeten wij u opnieuw om de juiste gegevens vragen.
Controleer daarom altijd zorgvuldig het PDF-bestand van uw factuur.
Garantie / Contact
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Wij zijn bereikbaar via e-mail; info@tt-gymnastics.nl

Wij zijn elke dag druk met het verzendklaar maken van alle bestellingen.
Dit doen we voornamelijk in de ochtend. Daardoor kan het gebeuren dat we s'morgens in het magazijn te vinden zijn en niet achter de computer. We sturen dan in loop van de dag een reactie!

We proberen sowieso binnen 1 werkdag uw vraag te beantwoorden.
Indien u een specifieke vraag heeft over bijvoorbeeld een turnpakje van uw club of advies voor een bepaalde situatie, dan willen we daar goed de tijd voor nemen en komen we er later op terug.
Hoe dan ook, we reageren altijd snel.

Wilt u telefonisch overleg? Geef dan uw telefoonnummer even door, dan nemen wij contact met u op.

Als u ons een e-mail stuurt, vergeet dan niet om extra informatie mee te sturen.
Zoals bijvoorbeeld een factuurnummer of het artikelnummer dat u wilt kopen.

Zijn jullie telefonisch bereikbaar?
De afgelopen jaren tijdens Corona waren uitdagend, om die reden hebben wij geen telefonische klantenservice meer, maar reageren wij heel snel op uw e-mail.
Wij zijn bereikbaar via; info@tt-gymnastics.nl
Wilt u toch liever telefonisch overleg? Geef gerust uw telefoonnummer door, dan nemen wij contact met u op.
Wij zijn elke dag druk met het verzendklaar maken van alle internetbestellingen.
Dit doen we voornamelijk in de ochtend. Daardoor kan het gebeuren dat we s'morgens in het magazijn te vinden zijn en niet achter de computer. We nemen dan in de loop van de dag contact met u op.
Er zijn glitters van het turnpakje af, kan ik ze zelf vastplakken?

Nee, u kunt de glitters er niet zelf opplakken en dat raden wij ook echt af! De stof kan daardoor beschadigen.
Turnkleding slijt door het sporten en het wassen. Het is een gebruiksartikel.
Als gevolg daarvan kunnen er weleens steentjes of glitters van het turnpakje af gaan. Dit valt onder gebruiksslijtage, niet onder garantie.

Zijn de glitters er na de eerste keer dragen al vanaf, dan vernemen wij dat graag.  Dan zetten wij de glitters er weer voor u op.

Vermeld in de e-mail de naam waarop de aankoop is gedaan en voeg uw factuur- of bestelbevestiging bij.

Klik hier om een melding te maken van losse glitters.

Ik wil een compliment doorgeven, hoe kan ik dat doen?
Wat ontzettend leuk dat u het ons wilt laten weten als uw verwachting overtroffen is.
Wij zijn dankbaar dat we nog steeds met veel passie turnkleding voor jullie kunnen maken. Ons doel is om dit nog vele jaren te blijven doen, samen met jullie! We horen het graag, bijvoorbeeld via e-mail; info@tt-gymnastics.nl
Of nog sneller; tag ons met een leuke foto op onze socials; wij zijn er blij mee!
Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
We vinden het natuurlijk niet prettig is als u een klacht heeft.
We horen graag waar u tegenaan loopt zodat we het wellicht een volgende keer beter kunnen doen.
Neem contact met ons op via info@tt-gymnastics.nl
Wilt u aan ons uitleggen waar uw klacht over gaat;
  • Voeg bijvoorbeeld duidelijke foto’s toe
  • Voeg uw factuur toe (als u deze niet heeft, vermeld dan de naam waarop de bestelling is gedaan en het bijhorende adres).
  • of vertel wat er verkeerd gaat tijdens bijvoorbeeld het bestelproces.

U ontvangt daarna zo snel mogelijk een reactie van ons.
Wat zijn de openingstijden van de showroom?
De showroom is elke woensdag geopend tussen 14.00-17.00uur. Met uitzonderingen van vakanties en/of feestdagen.
Let op; er is géén pin-apparaat aanwezig.

TT-Gymnastics is in de eerste plaats een webshop. Dat betekent dat wij onze turnkleding vooral online verkopen: rechtstreeks vanuit ons magazijn naar de klant.

In onze showroom in Utrecht ben je van harte welkom om turnpakjes te bekijken en te passen. Houd er rekening mee dat ons magazijn veel groter is dan de showroom, dus online zie je altijd de volledige collectie.

Wil je een verenigingspakje passen? Noteer dan vooraf het artikelnummer van het turnpakje dat je zoekt. Zo weten wij meteen om welk model het gaat en kunnen we je sneller helpen.
We leveren turnkleding aan verenigingen en particulieren in heel Europa. Omdat dat er inmiddels zó veel zijn, kunnen we niet meer elk verenigingspakje herkennen als jij alleen een omschrijving geeft. Maar met het artikelnummer erbij vinden we het natuurlijk direct voor je terug.
sluiten Bestellijst
Uw winkelwagen is leeg.